حذف دفترچه بیمه

image-news2

به گزارش روابط عمومي درمانگاه حضرت علي اصغر(ع)؛ با اعلام سازمان بيمه سلامت از ابتداي ارديبهشت ماه 1400 تمامي دفترچه بيمه حذف ميگردد.
پذيرش و ارائه خدمات به بيماران بيمه سلامت با توجه به نسخه پيچي الكترونيكي در مراكز درماني به صورت آنلاين قابل انجام مي باشد.
در زمان انجام نسخه نويسي الكترونيكي نيازي به دفترچه بيمه نمي باشد و بيمار تنها با ارائه شماره ملي به پذيرش و پزشك مراجعه و به دريافت خدمت مي پردازد .
طي حضور كارشناسان آموزشي سازمان بيمه سلامت در درمانگاه حضرت علي اصغر(ع)، تمامي آموزش ها به مسئولين بيمه و اسناد پزشكي اين مركز ارائه شد.
قابل ذكر است، اين مركز درماني با رعايت پروتكل هاي بهداشتي طي سه روز متوالي آموزش هاي لازم را به پرسنل و پزشكان ارائه نمودند.

مشتاقانه منتظر دریافت نظرات شما دوستان عزیز هستیم





For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

مطالب مرتبط

کارگروه آموزشی

برگزاری کارگروه آموزشی واحد بیمه ویژه پرسنل

20251110_111109

گزارش ارائه خدمات در رویداد کرامت

دندانپزشکان--جلسه

نشست تخصصی کادر دندانپزشکی درمانگاه حضرت علی‌اصغر(ع)

روز پرستار

گرامیداشت روز پرستار در درمانگاه حضرت علی‌اصغر(ع)

سونوگرافی Voluson E8

سونوگرافی پیشرفته Voluson E8 در درمانگاه خیریه حضرت علی‌اصغر(ع)