برگزاری جلسه “پایان سال درمانگاه”
برگزاری جلسه کمیته طرح و برنامه
ما یَفْتَحِ اللهُ لِلنّاسِ مِنْ رَحْمَهٍ فَلا مُمْسِکَ لَها وَ ما یُمْسِکْ فَلا مُرْسِلَ لَهُ مِنْ بَعْدِهِ وَ هُوَ الْعَزیزُ الْحَکیمُ.
(سوره فاطر – آیه 2)
آنچه خدا از رحمت خویش بر مردم فرو میفرستد، کسی را توانای جلوگیری از آن نیست و آنچه را باز گیرد. پس نیست کسی که بتواند آن را فرو فرستد و اوست قدرتمند و غالب و حکیم.
حمد و سپاس خدای متعال را که همه ی هستی به معرفت او عارف است و به عنایت بی علت او واقف
هزاران بوسه زدند فرشتگان بر دستان مقدسي كه صداقت و مهارت را ابزار خود گرفتند تا رنگ محبتي از آسمان در پهناي زمين جلوه كند و قداست جامه سفيدتان تبلور ايثار بر بندگان خاص خود ارزاني فرموده، درد دردمندان را كاستن و التيام الام بودن، كه با سر انگشت عشقتان بر گيتي درس انسانيت نوشتيد و به يادگار گذارديد.
به گزارش واحد روابط عمومی، جلسه پايان سال پرسنل درمانگاه حضرت علی اصغر (ع) با حضور اعضاي محترم كميته طرح و برنامه در تاریخ 10 اسفند ماه 1403 با حضور مسئولين و پرسنل تمامي بخش هاي درماني برگزار گردید.
جلسه با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و پخش سرود ملی آغاز گردید.
در این نشست سرکار حاجیه خانم غفاری مدیریت محترم موسسه خیریه کرامت، جناب آقای دکتر تقی لو ها و حاج آقا مولایی از اعضای کمیته طرح و برنامه سخنرانی ایراد نمودند.
بعلاوه تابلو یادبود پدر معنوی کرامت، مرحوم حاج علی حاجی سید سلیمان در سالن قرار گرفت و کلیپ تصاویر ایشان پخش گردید؛ یاد و خاطره و رهنمود های ارزشمند ایشان همواره راهنمای کرامت و کرامتیان خواهد بود.
در ادامه نیز سرود های ویژه این مراسم توسط گروه سرود دختران کرامت اجرا گردید.
از دیگر برنامه های انجام شده در این مراسم برگزاری مسابقه پانتومیم، اجرای استنداپ و اجرای مسابقه روانشناختی بود که با اجرای خانم دکتر سیفی، مسئول محترم بخش سلامت روان درمانگاه انجام شد.
در پایان نیز از کلیه پرسنل درمانگاه به پاس همراهی، همدلی و تلاش های سال جاری تقدیر گردید.