افتتاح بخش فیزیوتراپی درمانگاه
به گزارش روابط عمومی درمانگاه حضرت علی اصغر(ع)، بخش فیزیوتراپی درمانگاه در مساحتی بالغ بر83 متر مربع در اسفند ماه سال 1401 آماده سازی و تجهیز گردید.
به دنبال کمبود مراکز فیزیوتراپی در اطراف درمانگاه و نیازی که در خود درمانگاه احساس می شد، صحبت هایی در مورد لزوم راه اندازی بخش فیزیوتراپی صورت گرفت که مورد استقبال و مساعدت واقع شد.لزوم افتتاح فیزیوتراپی
اصل خدمت است که باید برای مردم رقم خورده شود. دنیا، دنیای سالمندی است و کشور ما در 10 سال آینده طبق آمار تا 30 درصد به سمت سالمندی پیش خواهد رفت بهاینعلت توجه به حوزه توانبخشی بسیار مهم است و قاعدتاً می بایست اقدامات مربوطه جهت خدمت رسانی مهیاگردد.
لزوم افتتاح
پس از حدود یک سال تلاش و ثلث مال خیر مرحوم و با وجود همه محدودیت های موجود توانستیم به لطف خدای متعال و عنایت ویژه امام عصر (عج) این بخش را آماده افتتاح نما ییم.
بخش فیزیوتراپی درمانگاه حضرت علی اصغر(ع) دارای 5 كابين عمومي، اتاق مختص تجهيزات مكانوتراپي ، اتاق مختص فريم و اتاق مختص مسئول فني می باشد.
از جمله خدمات این بخش می توان به ليزر پرتوان، تكار، مگنت، مولتي سي پي ام، وكيوم پيوسته و پالسي، مولتي استيم، استيمولاتور، تجهيزات كامل مكانوتراپي اشاره نمود.
این بخش با حضور كارشناس ارشد جناب آقاي آقاجاني آغاز به کار خواهد نمود.
فیزیوتراپی چیست؟
در صورتی که آسیب دیدگی یا بیماری دارید که انجام کارهای روزانه را برای شما دشوار می کند، ممکن است پزشک شما این نوع درمان را برای شما پیشنهاد دهد. فیزیوتراپی مراقبتی است که هدف آن کاهش درد و کمک به عملکرد، حرکت و زندگی بهتر است.
جهت مشاهده گالری تصاویرافتتاح بخش فیزیوتراپی کلیک نمایید.