گزارش ارائه خدمات در رویداد کرامت
در راستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی و ارائه خدمات سلامت به عموم هموطنان،درمانگاه حضرت علی اصغر (ع) در “رویداد خیریه کرامت” که به مدت سه روز مورخ ۱۹ لغایت ۲۱ آبان ماه در موسسه خیریه کرامت برگزار شد، مشارکت فعال داشت.
اهداف :
- ارائه خدمات پیشگیرانه و ارتقای سطح سلامت جامعه
- معرفی خدمات و ظرفیتهای درمانگاه به مخاطبان جدید
- تسهیل دسترسی مردم به خدمات پاراکلینیکی با هزینه کمتر
شرح خدمات ارائه شده:
در طول این رویداد سهروزه، اقدامات زیر توسط روابط عمومی درمانگاه انجام پذیرفت:
- غربالگری رایگان: اندازهگیری فشار خون و قند خون به صورت رایگان برای تمامی مراجعهکنندگان حاضر در رویداد.
- اعطای جوایز تشویقی: ارائه تراکتهای حاوی کد تخفیف ۱۰٪ برای خدمات زیبایی پوست و لیزر به کلیه افرادی که مورد غربالگری قرار گرفتند.
- تبلیغات و اطلاعرسانی دیجیتال: معرفی و تبلیغ کانال اطلاعرسانی درمانگاه در اپلیکیشن “ایتا” از طریق اسکن QR کد. مزایای عضویت در این کانال از جمله “دریافت آخرین اخبار، اطلاعات پزشکان و برنامه هفتگی نوبتدهی” به طور کامل برای مراجعهکنندگان تشریح شد.
نتایج و دستاوردها:
- استقبال قابل توجه مراجعهکنندگان از خدمات رایگان غربالگری.
- معرفی ظرفیتهای درمانگاه به طیف وسیعی از مراجعه کنندگان و جذب مخاطبان بالقوه.
- ایجاد بستری برای هدایت مراجعهکنندگان به استفاده از خدمات تخصصی از طریق ارائه تخفیفات.
- افزایش عضوهای کانال رسمی اطلاعرسانی درمانگاه و برقراری یک کانال ارتباطی مستقیم و کمهزینه
جمعبندی:
مشارکت در رویداد”کرامت” فرصت ارزشمندی بود تا درمانگاه حضرت علی اصغر(ع) علاوه بر ارائه خدمتی نوع دوستانه، گامی موثر در راستای معرفی خدمات خود و جلب رضایت بیشتر مراجعان بردارد. این اقدام مثبت، نشان از تعهد این درمانگاه به ارتقای سلامت جامعه و توسعه ارتباطات سازنده با مردم دارد.