عوارض کم آبی
اتفاقات نگران کننده و عوارض کم آبی و کم تحرکی در بدن
اتفاقات نگران کننده و عوارض كم آبي و کم تحرکی در بدن
آب دمای بدن شما را تنظیم می کند و مفاصل را روغن می دهد این کمک می کند که مواد مغذی حمل شوند تا به شما انرژی داده و سلامت را حفظ کند. اگر شما هیدراته نشده باشید، بدن نمیتواند در بالاترین سطح خود عمل کند.
عوارض كم آبي 

بیشتر بدن ما از آب است همانطور که می دانید، بدن شما از 60 درصد آب تشکیل شده است.
برای کمک به قرار دادن این عدد در منظر، بگذارید وزن متوسط ​​مردان و زنان بالای 20 سال را در نظر بگیریم. در هر مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری (CDC)، میانگین وزن مردان بالغ بالای 20 سال، حدود 195 پوند (88.5 کیلوگرم) است و زنانی که بیش از 20 سال سن دارند، حدود 168 پوند وزن دارند (76.2 کیلوگرم). بنابراین، میانگین وزن آب یک مرد 117 پوند (53 کیلوگرم) است و میانگین وزن یک زن 101 پوند (45.8 کیلوگرم) است.
عوارض کم آبی و کم تحرکی در بدن
مهم ترین عملکردهای واقعی و تصریح شده آب
  • تنظیم دمای هسته بدن
  • حفاظت از مفاصل، سیستم عصبی و بافت
  • حذف سموم و زباله
  • کنترل هضم
  • تغذیه سلول ها و دیگر اجزای بدن
در اینجا چیزی ارزشمند است:
یک فرد، بسته به تجمع چربی، می تواند بین 30 تا 40 روز بدون غذا زنده بماند، اما این مهم برای فقط یک هفته تا 10 روز بدون آب است.

آب به تنظیم دمای بدن کمک می کند

تمرین و هیدراته مناسب

بدن ما عمدتا از طریق عرق ، دفع ادرار (ادرار کردن) و اسهال  (مدفوع کردن) آب از دست می دهد سایر روش هایی که ما H2O از دست میدهیم ،عبارتند از ؛اژیم غذایی، داروها،استرس  و تغییرات دما.
هنگامی که ورزش می کنیم، دمای بدن ما افزایش می یابد و ما عرق می کنیم.
در حالی که تمرین ممکن است تا حدودی بر دیگر سیستم هایی که باعث از دست دادن آب می شود، تاثیر بگذارد، افزایش چشمگیر تولید عرق را شاهد خواهیم بود ؛ در یادداشت فوق، مهم است (به معنای واقعی کلمه)که قبل، در طول و پس از ورزش کردن آب مصرف کنید.اگر هیدراته کافی نداشته باشیم، به هر دلیلی، مشکلات بهداشتی و سلامتی جدی ممکن است رخ دهد .
 
 
1397/6/14